Flickr Images

Product :

Popular Posts

بحبك كل ماده ازياده :شعر / رائد جبار الذهبي  بغداد ...العراق

 بحبك كل ماده ازياده 

وحبك عندي فوق العاده 

ياحره وللامل ولاده 

يامصر ياحلوه يابلادي 


جميلك شايله فوق الراس 

يا روحي ونبضي والاحساس 

عيوني ليكي دول حراس 

يامصر ياحلوه يابلادي 


بحبك اه وحب اجنون

بحبك حب 100 مليون 

وأكثر ياغلاوة الكون 

يامصر ياحلوه يابلادي 


فداكي عمري واسنيني 

ياشوقي وانتي نور عيني 

ف حضنك مصر ضميني 

يامصر ياحلوه يابلادي 


غناوي الحب اغنيلك 

وكل اشواقي بهديلك 

انا بعشق انا نيلك  

يامصر ياحلوه يابلادي 


ياام الدنيا ياغاليه 

أشوفك دايما العاليه 

تعيشي وبسمتك تحيا 

يامصر ياحلوه يابلادي 


يا عشق الروح ياسحراني 

وسحرك سحر رباني

هواكي ف دمي وكياني 

يامصر ياحلوه يابلادي 


ياشعري ولحن موالي 

ياساكنه ف كل اوصالي 

ومين غيرك يكون غالي 

يامصر ياحلوه يابلادي


ياحاضره ف قلبي وعنيه 

يا أغلى وكل ماليه 

حعيشلك بخلص النيه ....

يامصر ياحلوه يابلادي 


يا ارض الخضره والغيطان 

ونيلك ميه للعطشان 

انا بحبك انا ولهان 

يامصر ياحلوه يابلادي 


ومش محتاج اأكدلك 

وباسمك اني احلفلك

انا كلي بذوب لأجلك 

يامصر ياحلوه يابلادي 


شعر / رائد جبار الذهبي 


بغداد ...العراق


ليست هناك تعليقات:

اضافة تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2013 مجلة النجوم
تصميم : يعقوب رضا