Flickr Images

Product :

Popular Posts

نفسي فى إيه

نفسي في إيه

بقلم  هلال البنا 




وواحد صاحبي نفسه في إيه 

هو نفسه يملك ثروه

ونفسي أحج أو أعمل عمره

ونفسي أشوف الكسوه السمره

ألف وأطوف حولين الكعبه

ونفسي أعد الأشواط سبعه

هو نفسه في كاس و رقصه

وانا نفسي في وقفة عرفه 

نفسي أبوس الحجر الأسود

وأدعي ف الملتزم   وأسعد

وهو بيدعي ياخد المقعد

يعلى في انتخباته و يصعد

وانا نفسي وكرمك يا كريم

عند مقام سيدي ابراهيم 

وحجر سيدنا إسماعيل

 لله  اصلي   ركعيتين

نفسي أشرب مية زمزم

وأدعي لنفسي ولكل مسلم

وهو بكوم الثروه بيحلم

نفسي أهرول في الضوء لخضر

وأسعى بين الصفا والمروه

والأشواط مجموعهم سبعه

رايح مره وراجع مره

وهو نفسه في فيزه حره

نفسي أزوركي يا أحلى مدينه

فيكي محمد طه. نبينا 

والصديق وعمر أصحابه

والبقيع فيه صحب نبينا

صاحبي نفسه أمور كدابه

ويلف الدنيا. النصابه

ياخد الدنيا وتبقى الثروه

بس أحج وأعمل عمره

وربنا يعلم نفسي في إيه

ياما دعيت  وقلت. ياريت

إني أزوره واصلي عليه

هو حبيبي رسول الله


ليست هناك تعليقات:

اضافة تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2013 مجلة النجوم
تصميم : يعقوب رضا