Flickr Images

Product :

Popular Posts

كنت فين

 كنت فين 

بقلم   محمد الباشا  



لما شوفتك تغيرت أحوالي وكتبت موالي 

معرفش ايه اللي حصل ولا اللي جرالي 

جيتك من بعد ضياعي أحمل ليك آمالي

خليني عندك وبلاش تفرح فيا عذالي


كنت فين من زمان كنت محتاج الحنان

ليه طولت عليا غيابك وسبتني للحرمان 

أول ما شفتك خذوني عيونك لبر الأمان 

تعالا شوف حناني ليك تعالا شوف دلالي 


لما شوفتك تغيرت أحوالي وكتبت موالي 

معرفش ايه اللي حصل ولا اللي جرالي 


ناديتك بصوت روحي وانت مجافيني

سهرت الليالي بقولك أنت النور لعيني 

أأقرب منك وبتبعد ليه كده ياناسيني

ليه بتعذب قلبي متهربش من سؤالي 


لما شوفتك تغيرت أحوالي وكتبت موالي 

معرفش ايه اللي حصل ولا اللي جرالي 


انا جنبك وكلي ليك وقلبي اللي يحميك

خليتني اذوب بهواك وعيوني بتداريك 

طولت بغيابك تعال شوفني انا حواليك

عاوز أحكيلك عن غرامي وسهر الليالي


لما شوفتك تغيرت أحوالي وكتبت موالي 

معرفش ايه اللي حصل ولا اللي جرالي 


قلتيلي كلمة ومش عاوزه تقوليها تاني 

سبتيني ليلتها فرحان ورسمت الأماني 

كنت فين قبلك ليه تاخرت عليا يزماني 

خليني أمسك ايدك ونطير سوا للعلالي


لما شوفتك تغيرت أحوالي وكتبت موالي 

معرفش ايه اللي حصل ولا اللي جرالي 


العراق 

ليست هناك تعليقات:

اضافة تعليق

جميع الحقوق محفوظة © 2013 مجلة النجوم
تصميم : يعقوب رضا